Κερδίσαμε το στοίχημα του τουρισμού

226

Ο τουρισμός είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, φέρνει άμεσα έσοδα, θέσεις εργασίας και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Με την ανάληψη αυτού του υπουργείου γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε στοχευμένες και γρήγορες κινήσεις και να πάρουμε πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλίσουμε, ότι η φετινή χρονιά θα είναι μια ακόμη καλύτερη χρονιά, ένα στοίχημα για εμάς που όπως αποδεικνύεται κερδίσαμε.
Τα μεγέθη του τουρισμού έως τώρα, ξεπερνούν τις αρχικές μας προσδοκίες. Από τα στοιχεία που έχουμε κι όπως προβλέπουν όλοι οι τουριστικοί φορείς πάμε για νέα ρεκόρ αφίξεων. Το 2014 είχαμε 22 εκατ. τουρίστες και 13,5 δις € έσοδα. Το 2015 δείχνει να κλείνει με 26 εκατ. τουρίστες και έσοδα να ξεπερνούν τα 15 δις € .
Δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να υλοποιούμε μια εθνική τουριστική στρατηγική και με τις συντονισμένες προσπάθειες όλων των παραγόντων του Υπουργείου επιτύχαμε τους βασικούς της στόχους που ήταν :
– επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
– διείσδυση σε νέες αγορές του εξωτερικού
– θεσμοθέτηση και προώθηση των Θεματικών και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
– συνεργασία με τις περιφέρειες και τον ιδιωτικό τουριστικό τομέα για την προβολή και την προώθηση του Τουρισμού
– κωδικοποίηση της Τουριστικής Νομοθεσίας
– προσέλκυση νέων τουριστικών επενδύσεων & προώθηση υπαρχόντων.
Καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε επενδύσεις που λίμναζαν ύψους 500 εκατ. € και επιταχύναμε τις διαδικασίες νέων επενδύσεων ύψους πάνω από 1,5 δις €.
Παρά τις κρίσιμες πολιτικές εξελίξεις μέσα στην περίοδο της τουριστικής αιχμής, με άμεσες και συντονισμένες ενέργειες και σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, δώσαμε λύσεις στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Έτσι ώστε οι ξένοι επισκέπτες μας να απολαύσουν χωρίς κανένα πρόβλημα τις διακοπές τους αλλά και οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου να μην αντιμετωπίσουν δυσλειτουργίες στις επιχειρήσεις τους.
Κάναμε έναν αγώνα δρόμου στο επίπεδο της επικοινωνίας, με προσωπικές συνεντεύξεις στα ξένα ΜΜΕ, δελτία τύπου και επαφές με τους ξένους Tour-operators καθώς και επιτυχημένες δράσεις προβολής και ενημέρωσης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τις πρεσβείες μας . Ενημερώσαμε και καθησυχάσαμε τους τουρίστες που ήταν στην Ελλάδα αλλά και όσους ήθελαν να επισκεφτούν τη χώρα μας ότι η Ελλάδα παραμένει ένας κορυφαίος και ασφαλής τουριστικός προορισμός. Ταυτόχρονα καταφέραμε να αντιστρέψουμε το αρνητικό κλίμα και την ανασφάλεια που καλλιεργούσαν όλο αυτό το διάστημα τα ξένα ΜΜΕ και εξυπηρετούσαν συμφέροντα ανταγωνιστών, ώστε να τραυματίσουν τον Ελληνικό τουρισμό και την εικόνα της Ελλάδος.
Επίσης η τελευταία πολύ σημαντική πρωτοβουλία για να ενισχύσουμε τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, που έκανε και τη διαφορά, ήταν η δημιουργία της εθνικής καμπάνιας Happening Now;#GreekSummer στο Διαδίκτυο, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι, το μοναδικό Ελληνικό καλοκαίρι «συμβαίνει τώρα». Οι κρατήσεις αυτές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας δικαιώνοντας τις προσπάθειές μας.
Σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, μαζί με τους φορείς του τουριστικού κλάδου, θέσαμε τα θεμέλια για να συνεχιστεί αυτή η ανοδική πορεία του τουρισμού και την επόμενη χρονιά.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροδ.τ. 22/10/2013
Επόμενο άρθροδ.τ. 23/10/2013